حل مشکل Telerik Reporting

برای حل مشکل Telerik Reporting

Controls in this category are unavailable for the .NET Framework 4 Client Profile

همان طور که خودش گفته رو اسم پروژه راست کلیک کرده و به Properties رفته و به قسمت Application رفته و Target Framework را تغییر دهید 


 .NET Framework 4<-- .NET Framework 4 Client Profile

نظرات 10 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 08:44 ب.ظ

با سلام و احترام
ببخشید من همون setup قبلیه را دارم. با اونم همین روش جواب میده. من هنوز نصبشون نکردم.
ضمنا دوباره ویندوز را عوض کردم و برنامه ها رو مجددا نصب کردم. هیچ آنتی ویروسی نصب نکردم و فایروال ویندوز را هم خاموش کردم. خوشبخاتانه SQL کار میکنه هر چند که آنالیز سرویسش stop هست و موقع صب هم خطا داد که نمیتونه استارتش کنه.
حالا اینکه این آنالیز سرویس چقد مهم و تاثیر گذاره را نمیدونم
بهرحال از ویندوزم در این حالت یک ایمیج گرفتم تا هر لحظه خراب شد بهمین حالت برش گردونم
البته همچون گذشته خدمت جناب گیتس ارادت دارم

علی پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 06:06 ب.ظ

با سلام و احترام
من موفق شدم از برنامه spgen استفاده کنم
ولی دو مشکل داشتم
یکی اینکه dbobject را تو کلاسی که به برنامه add کردم نمیشناخت و البته این مشکل رو دیدم تو سایت برنامه نویس هم سوال کرده بودن ولی کسی جوابی نداده بود
دومی هم اینکه یادم نمیاد چطوری شما فایل app.config را میساختید ( یا به پروژه اضافه میکردید )
برای حل مشکل اول من از داخل فولدر پروژه ای که شما نجام داده بودید فایل DbObject.cs را برداشتم و به پروژه خودم اضافه کردم!!! و البته مشکل حل شد!!!
برای مشکل دوم هم کانکشن استرینگ را خودم نوشتم و این مشکل هم حل شد
باورم نمیشد بتونم از این برنامه استفاده کنم چون حس میکردم هیچی یادم نمونده

یلدا جمعه 23 تیر 1391 ساعت 01:30 ق.ظ

موضوع: نرم افزار SQL Toolbelt
سلام
آقای آرش همانطور که شما گفتید بعد از نصب نرم افزار باید تک تک آنهارا جداگانه Active کرد ببخشید من فراموش کردم که مشکل شما دقیقا در Activeکردن کدامیک بود ولی من همه را Active کردم و مشکلی نداشتند، فقط SQL Multi Script 1 بود که Active کردن آن کمی با بقیه متفاوت بود. اگر دقت کنید میبینید که خیلی شبیه بقیه است با این تفاوت که باید Active کردن از طریق ایمیل را انتخاب کنید سپس در پنجره بعدی متن داخل textboxرا کپی کرده و در پنجره Keygen ، pacteکرده و پس از generate کردن نتیجه را کپی کرده و بعد از زدن گزینه next در پنجره بعدیpasteکنید و...
امیدوارم مشکلتون حل شده باشه

یلدا جمعه 23 تیر 1391 ساعت 01:43 ق.ظ



با سلام
در مورد تمرین دوم جلسه هجدهم و جوابی که من داده بودم :
foreach (Control ctrl in this.MdiChildren)
{
if (ctrl is Form)
{
ctrl.ClientSize = new System.Drawing.Size(0, 0);
}
}

استاد به نظرم از نظر منطقی همانطور که شما میگویید باید باشد و همه فرم ها را Minimizeکند ولی خودتان هم امتحان کنید درست کار میکند و فقط پنجره هایی را که باز است Minimize می کند واگر هیچ پنجره ای باز نباشد هیچ چیز را Minimize نمی کند. اگر امکانش هست درباره ClientSize هم کمی توضیح دهید .
خیلی خیلی ممنون

علی جمعه 23 تیر 1391 ساعت 07:53 ب.ظ

سلام به همه
عصر آدینه بخیر

جناب صدر کجا تشریف بردید؟
جزایر هاوایی؟
خب ما رو هم میبردید
امیدوارم دوره جدیدی که توش ثبت نام و شکرت کردید موفقیت آمیز باشه و بتونید چیزهای خوبی یاد بگیرید و بعدم با همون کانکشنی که عرض کردم خدمتتون، به ما هم منتقل کنید
کانکشن های انسانی خیلی بهتر از کانکشن های ماکروسافتیه

--------------------------------------------------
یلدا خانم. با عرض معذرت. آمادگی اینو دارید که با هم از طریق "ایمیل" انتقال تجربیات و دانسته ها رو داشته باشیم؟
فکر میکنم اینطوری زودتر بتونیم پیشرفت کنیم.

یلدا یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام
از اونجایی که کار کردن تو این حوضه یه کم شبیه مباحث پیچیده و غیر ملموس فلسفی هست اگر کار کردن با من برا شما خیلی هولناک نباشه من مشکلی ندارم( راستش باور اینکه کامنت دوم تون راسته کمی مشکله، چون هر کسی تو این شرایط قرار بگیره همین حرف رو میزنه ، هرچند حتی اگر راست هم باشد در اصل موضوع تاثیر زیادی ندارد).
به هر حال به نظرم اگر از وبلاگ استفاده کنیم خیلی بهتره ، چون من از استاد خیلی Activeتر نیستم (معمولاً ایشون کامنت ها رو خیلی زود تایید میکنند) و اینکه باعث میشه اگر اگر و اگر تجربیاتی برای انتقال وجود داشته باشد دیگران هم بتوانند استفاده کنند و شاید بتوانند کمکی هم بکنند. البته میدانم که در بعضی موارد به ایمیل هم نیاز هست (چون اینجا فقط از متن میشود استفاده کرد ) ولی فکر کنم که از این به بعد چون کلاسهای جدیدم شروع میشوند، ایمیلم یکی از چیزهایی است که برای خریدن وقت تا حد زیادی حذف خواهد و به وبلاگ بیشتر سر بزنم با همه این اوصاف میتوانم ایمیلم را به استاد بدهم و شما از ایشان بگیرید یا شما این کار را بکنید و یا همین جا بگذارید.

علی یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام
اون حرفایکه من زدم عین واقعیت بود و قبلا در کلاس با خود شما هم مطرح کرده بودم. فکر میکنم چیزیکه من تو جلسه پنجم گفتم تا آخر کلاس ها مشخص شد و معلوم شد یه سری اصولا فقط اومدن و رفتن.
بهرحال این پیشنهادم از اونجایی دادم که ظاهرا جناب صدر دیگه کامنت ها را جواب نمیدن و من گفتم لااقل بنده و شما که ظاهرا اینجا فعالتریم بتونیم ارتباطمون رو حفظ کنیم وگرنه نه شما به بنده احتیاجی داری و نه برعکس و منتی بر کسی نیست.
من الان چند تا سوال داشتم که دوست داشتم اینجا جوابش رو بگیرم ولی ظاهرا باید کما فی السابق سوالات رو تو فروم هایی که عضو هستم بپرسم
کاش هممون عملکرد ها رو معیار قضاوتمون قرار بدیم نه جنسیت و جایگاه افراد را

سلام دوستان امیدوارم کامنت بعدی یا ایمیل علی باشه که اگه یلدا خواست ایمیل بزنه یا اتمام این دیالوگ

سوال هم اگه دارید براش شماره بذارید و اینجا مطرح کنید من در اولین فرصت جواب می دم اما سوال !! نه داستان یا درس ِ جدید

مطالب خارج از این محدوده هم تایید نخواهند شد

علی یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 08:28 ب.ظ

با سلام

کامنت اول:
1. من setup قبلی تلریک را دارم. آیا این حل مشکل که فرمودید مربوط به این هم می باشد؟ یعنی نصبش کنم یا این دومی را تهیه کنم؟
2. آنالیز سرویس SQL من stop هست و start نمیشه ولی سایر اجزا درست کار میکنه. آیا آنالیز سرویس برای امجام کارهایی در سطح پروژه های ما مهمه و لازمه مشکلش حل شه؟
کامنت دوم:
3. کلاس dbobject را باید از کجا بیاریم؟ spGen این کلاس رو ایجاد نمیکنه ولی لازمش داره! تو سایت برنامه نویس هم این سوال پرسیده شده بود و کسی جوابی نداده بود!
4. من فراموش کردم app.config را چطوری میساختیم ولی خب برای این مشکل راه حل جایگزین یافتم و کانکشن استرینگ را مستقیما نوشتم

سایر سوالات
5. متد برای یافتن چند کارکتر اول یا آخر یک رشته
6. چطوری میشه کاری کرد عدد تو TextBox بصورت سه رقم سه رقم نوشته شه. یعنی اینطوری 100,000,000
با کد سعی کردم اینکارو کنم ولی هر کاری کردم علامت ها همه سمت راست میفتادو اعداد سمت چپ
با کنترل MaskedTextBox هم نمیشه اینکارو کرد چون توی اون باید مشخص کنی چند تا عدد داری و چهارچوبش بسته است
7. چطوری میشه یه متدی نوشت که در همه برنامه قابل استفاده باشه و کنترل های فرم ها رو هم بشناسه. توی متد های استاتیک نمیشه از اسم هیچ کنترلی استفاده کرد و براش ناشناسه. وضیح بیشتر اینکه فرض کنید توی 5 تا فرم کنترلی بنام cmbYear داریم و میخواهیم یک متد برای همشون بنویسم که مثلا مقدارشون رو داخل لیبلی بنام lblYear همون فرم بنویسه(همه فرم ها این لیبل را دارند )

--------

با تشکر از پاسخگوئیتون


1- همون قبلی خوبه
2- ما از SSAS آنالیز ، استفاده نمی کنیم .
3- واییییییی !!!!!! یعنی کلن تو کلاس نبودیاااااااا !! توی مثال های کلاس هست
4- یه راهش اینه ویزاردی به دیتابیس وصل بشی و بگی تو این فایل ، کانکشن string ات ذخیره بشه . یه راه هم اینه که addesh کنی . add new item

5- متد Split
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.string.aspx

-------------------------------------------

فعلا تا همینجا

یلدا دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 01:46 ب.ظ

کامنت اتمام دیالوگ:
سلام
وای خدای من این حرفها چیه؟؟ ؟ چرا همه چیز رو سخت میکنید؟ منت چی؟؟ آدم که برای هیچی منت نمیگذاره!؟ من که چیزی نگفتم فقط خواستم شرایطم رو توضیح بدم و از قبل گفته باشم که ممکنه نتونم ایمیل ها رو زود جواب بدم و ... که اگر بعداً دیدین اینطوریه فکر نکنین من با شما مشکلی دارم یا چیز دیگه ای، همین. به هر حال اگر بد توضیح دادم که اینطور برداشت شده عذر خواهی میکنم.
شاید خیلی بهتر بود درباره این موضوعات حضوری صحبت میکردیم. راستش فکر نکنم ناراحت کردن دیگران چیز خوبی باشه. چه شما، چه من و چه بقیه، حتی اگه حق باشه. چون مشکلات رو یا باید پذیرفت و یا حلشون کرد و در غیر این صورت آسیب های زیادی میبینیم.
اگر استاد لطف کنند و این چندتا کامنتی که مربوط به این موضوع هست رو حذف کنند خیلی بهتره ، چون اونوقت فکر میکنیم نه خانی اومد و نه خانی رفت و همه چیز رو از اول شروع میکنیم.

و اینکه این آخرین کامنت داستانی منه(به قول استاد)

امیداوارم همگی شاد و موفق باشید

علی دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 07:34 ب.ظ

با سلام و تشکر بابت پاسخ ها
در مورد جواب سوال سوم باید بگم خیالتون راحت باشه. اگر یه نفر هم تو کلاس بوده باشه منم. تو فروم سایت برنامه نویس سه مرتبه این سوال از افراد مختلف پرسیده شده و هیجکس جواب نداده و خود آقای کرامتی هم فرمودند در ضمیمه موجود است!!!
بنده هم همونطور که عرض کردم خدمتتون از فایل کلاس استفاده کردم. ولی متوجه نشدم این فایل از کجا اومده.
ضمنا جناب صدر یه پروژه خییییییییییلی کوچیک برای شعبه هلال احمر بیمه ایران انجام دادم که البته در سایر شعب نیز قابل استفاده است.
برنامه حسابداری شخصیم هم با حدود 15 فروم و همین تعداد جدول در حال تکمیله. البته اگر بتونم همه کد های مربوط به دیتا بیس را درست بنویسم و SQL و بیسوادیم اذیت نکنه تا آخر هفته آمادس
بعد از انجام این دو پروژه فکر کنم تجربه خوبی بشه برای انجام پروژه نهایی
مهمترین مظهر احترام به استاد اینه که بهش نشون داده بشه زحماتش هدر نرفته. تو قرن 21 هم فلسفه من همینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد