جلسه بیست و پنجم

آشنایی با Jquery | Jquery UI | Ajax | MVC 

 

حرف آخر : ابتدا یک پروژه کوچک اما کامل با ASP.NET WebForm و SP  برای خودتان انجام دهید و سپس سعی کنید آن را به مرور به  ASP.NET MVC 4.0 و Entity Framework منتقل کنید .  

  JavaScript , Jquery , Ajax , HTML5 , CSS3 فراموش نشود     

 موفق باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
علی به همه چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام به همه خصوصا استاد صدر عزیز و خانم مهندس های گرامی یلدا و محبوب خانم
امیدوارم خوب و موفق تر از گذشته باشید
یه سوال خصوصی داشتم!
خیلی دوست دارم بدونم بقیه بچه ها از نظر کاری در چه وضعیتی هستن. اگر بفرمائید خوشحال میشم.
من خودم وضعم خیلی خوب نیست :-(
متاسفانه خیلی مسائل زیادی هست که باید یاد گرفته بشه. کاش فقط سی شارژ و sql بود
من الان به معنای واقعی کلمه اقیانوسی به عمق یک وجب هستم. تو همه زمینه ای رفتم یه ذره چیز یاد گرفتم. آخه شرکت ها از نظر تکنولوژی با هم اختلاف نظر زیادی دارن. هر جایی یه روشی رو میپسنده. آدم نمیدونه بالاخره کدوم را یادبگیره تا زودتر بتونه وارد محیط های عملیه حرفه ای، نه مثل جائیکه من هستم :-( بشه
در حال حاضرم دارم asp.net mvc کار میکنم.

علی یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام
جناب صدر یه سوال. شما محل کارتون mvc کار میکنید؟

سلام خوبی ؟
بله ما MVC 4 کار می کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد